Opći uvjeti poslovanja s informacijama za kupce
Sadržaj
- Područje primjene
- Sklapanje ugovora
- Pravo na jednostrani raskid ugovora
- Cijene i uvjeti plaćanja
- Uvjeti isporuke i otpreme
- Pridržavanje prava vlasništva
- Odgovornost za nedostatke
- Odgovornost za naknadu štete
- Posebni uvjeti za obradu robe prema posebnim specifikacijama kupca
- Korištenje promotivnih vaučera
- Korištenje poklon vaučera
- Mjerodavno pravo
- Nadležnost
- Kodeks ponašanja
- Alternativno rješavanje sporova
1) Područje primjene
1.1 Ovi opći uvjeti poslovanja (u nastavku: „OUP“) trgovačkog društva Flaschenland GmbH (u nastavku: „Prodavatelj“), primjenjuju se na sve ugovore koje potrošač ili trgovac (u nastavku „Kupac“) sklopi s Prodavateljem vezano za robu koju Prodavatelj nudi u svojoj Internet trgovini. Ovime se isključuju vlastiti uvjeti poslovanja Kupca, osim ako nije drugačije ugovoreno.
1.2 Ovi OUP se na odgovarajući način primjenjuju i na ugovore o isporuci vaučera, osim ako nije drugačije ugovoreno.
1.3 Potrošač u smislu ovih OUP je svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti.
1.4 Trgovac u smislu ovih OUP je bilo koja osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu u okviru svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, uključujući i osobu koja nastupa u ime ili za račun trgovca.
2) Sklapanje ugovora
2.1 U Internet trgovini Prodavatelja navedeni opisi proizvoda ne predstavljaju obvezujuće ponude od strane Prodavatelja, već služe za dostavu obvezujućih ponuda od strane Kupca.
2.2 Kupac može dostaviti ponudu putem online narudžbenice koja je sastavni dio Internet trgovine Prodavatelja. Nakon što Kupac odabere robu, položi je u virtualnu košaricu i završi elektronički postupak narudžbe klikom na odgovarajuću tipku, dostavlja Prodavatelju pravno obvezujuću ugovornu ponudu u odnosu na artikle sadržane u virtualnoj košarici. Nadalje, Kupac može Prodavatelju dostaviti ponudu i e-mailom, faksom, putem online kontakt formulara, poštom ili telefonom.
2.3 Prodavatelj može prihvatiti ponudu Kupca u roku od pet dana
- slanjem pismene potvrde o narudžbi u tekstualnom obliku (fax ili e-mail) Kupcu, pri čemu je mjerodavan trenutak primitka potvrde o narudžbi od strane Kupca; ili
- isporukom naručene robe Kupcu, pri čemu je mjerodavan trenutak primitka robe od strane Kupca; ili
- ako Kupca pozove na plaćanje nakon primitka njegove narudžbe.
U slučaju ispunjenja nekoliko gore navedenih alternativa, ugovor se smatra sklopljenim u trenutku kada se ispuni prva od gore navedenih alternativa. Rok za prihvaćanje ponude počinje teći dan nakon dostave ponude od strane Kupca i završava istekom petog dana od dana dostave ponude. Ako Prodavatelj ne prihvati ponudu Kupca unutar navedenog roka, to će se smatrati odbijanjem ponude s posljedicom da Kupac više nije vezan ponudom.
2.4 Nakon odabira načina plaćanja koji nudi „PayPal“, slijedi obrada plaćanja putem pružatelja usluga plaćanja PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luxemburg (u nastavku: „PayPal“), podložno PayPal uvjetima korištenja, dostupnih na https://www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/useragreement-full ili ako Kupac nema PayPal račun, u okviru uvjeta plaćanja bez PayPal računa, dostupnih na https://www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/privacywax-full. Ako Kupac plati putem načina plaćanja koji nudi PayPal te koji se može odabrati u procesu online narudžbe, Prodavatelj prihvaća Kupčevu ponudu kada Kupac klikne na odgovarajuću tipku kojom se završava proces narudžbe.
2.5 Ako je odabran način plaćanja „Amazon Payments“, plaćanje će biti obrađeno putem pružatelja usluga plaćanja Amazon Payments Europe s.c.a., 38 avenue John F. Kennedy, L-1855 Luxemburg (u nastavku: „Amazon“), podložno Amazon Korisničkom ugovoru Payments Europe, dostupnom na https://payments.amazon.de/help/201751590. Ako Kupac u procesu online narudžbe kao način plaćanja odabere Amazon Payments, klikom na odgovarajuću tipku kojom se završava proces narudžbe, nalog za plaćanje se ujedno šalje i Amazonu. U tom slučaju Prodavatelj prihvaća ponudu Kupca u trenutku kada Kupac klikne odgovarajuću tipku kojom se završava proces narudžbe i pokreće proces plaćanja.
2.6 Prilikom dostave ponude putem online narudžbenice Prodavatelja, tekst ugovora će Prodavatelj pohraniti i dostavit Kupcu, u tekstualnom obliku (npr. e-mailom, faksom ili pismom). Neće doći do daljnjeg stavljanja na raspolaganje teksta ugovora od strane Prodavatelja. Ako Kupac prije slanja svoje narudžbe ima postavljen korisnički račun u Internet trgoviniProdavatelja, podaci o narudžbi će biti arhiviran na Web stranici Prodavatelja i Kupac im može besplatno pristupiti putem svog korisničkog računa zaštićenog lozinkom navođenjem odgovarajućih log in podataka.
2.7 Prije dostave ponude putem online narudžbenice Prodavatelja, Kupac može eventualne pogreške pri unosu podataka pažljivim čitanjem prepoznati pomoću informacija prikazanim na ekranu. Učinkovit tehnički alat za bolje prepoznavanje pogrešaka pri unosu pritom može biti funkcija povećanja preglednika (browsera), uz pomoć koje se povećava prikaz na ekranu. Kupac može vršiti unose kao dio postupka elektroničke narudžbe pomoću uobičajenih funkcija tipkovnice i miša sve dok ne klikne odgovarajuću tipku kojom se završava postupak narudžbe.
2.8 Za potrebe sklapanja ugovora, dostupni su njemački i engleski jezik.
2.9 Obrada narudžbe i kontakt obično se odvijaju putem e-pošte i automatizirane obrade narudžbi. Kupac mora osigurati da je adresa e-pošte navedena za obradu narudžbe ispravna, tako da na tu adresu e-pošte Kupac može primati e-mailove koje Prodavatelj šalje. Konkretno, kada koristiti SPAM filtere, Korisnik mora osigurati da se svi poslani e-mailovi od strane Prodavatelja ili treće strane ovlaštene za obradu narudžbe mogu isporučiti.
3) Pravo na jednostrani raskid ugovora
3.1 Potrošači imaju pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu od dana njegova sklapanja, a najkasnije u roku od 14 dana.
3.2 Daljnje informacije o pravu na jednostrani raskid ugovora za potrošače mogu se pronaći u Uputama za jednostrani raskid ugovora na Internet stranici Prodavatelja.
3.3 Pravo na jednostrani raskid ugovora ne odnosi se na potrošače koji u trenutku sklapanja ugovora ne pripadaju nijednoj državi članici Europske unije i njihovo jedino mjesto prebivališta i adresa dostave se u trenutku sklapanja ugovora nalaze izvan područja Europske unije.
4) Cijene i uvjeti plaćanja
4.1 Osim ako nije drugačije navedeno u opisu proizvoda Prodavatelja, navedene cijene predstavljaju ukupne cijene koje uključuju zakonom definirani porez na dodanu vrijednost (PDV). Svi dodatni troškovi, kao troškovi dostave, navest će se zasebno.
4.2 Ako u slučaju isporuke u zemlje izvan Europske unije nastanu dodatni troškovi, takve troškove snosi Kupac, a ne Prodavatelj. To uključuje, primjerice, troškove prijenosa novčanih sredstava određene kreditne institucije (npr. naknade za prijenos, tečajne naknade) ili uvozne naknade i poreze (npr. carina). Takvi troškovi koji se odnose na prijenos novčanih sredstava mogu također nastati u situaciji kada se isporuka vrši u neku zemlju Europske unije, ali Kupac plaća iz zemlje izvan Europske unije.
4.3 Mogućnosti plaćanja će Kupcu biti dostupne u Internet trgoviniProdavatelja.
4.4 Ako je ugovoreno plaćanje predujma bankovnom doznakom, plaćanje dospijeva odmah zaključenjem ugovora, osim ako ugovorne strane ne ugovore kasniji rok dospijeća.
4.5 Prilikom odabira ponuđenog načina plaćanja putem usluge plaćanja PayPal, plaćanje se vrši putem PayPal-a, pri čemu PayPal također može koristi usluge trećih pružatelja usluge plaćanja. Ako Prodavač preko PayPala nudi načine plaćanja kojima Kupcu predujmljuje sredstva (npr. kupnja s odgodom plaćanja ili plaćanje na rate), u tom pogledu svoje potraživanje plaćanja ustupa PayPalu ili trećem pružatelju usluge plaćanja kojeg je PayPal koristio i koji je posebno imenovan Kupcu kao pružatelj usluga plaćanja. Prije prihvaćanja Prodavateljeve izjave o ustupanju, PayPal ili treći pružatelj usluga plaćanja kojeg je PayPal koristio, provode provjeru boniteta tj. kreditne sposobnosti pomoću prenesenih podataka o Kupcima. Prodavatelj tako zadržava pravo Kupcu odbiti odabrani način plaćanja u slučaju negativnog rezultata navedene provjere. Ako je odabrani način plaćanja odobren, Kupac je dužan platiti iznos računa u ugovorenom roku plaćanja, odnosno u ugovorenim intervalima plaćanja. U tom slučaju Kupac može podmiriti dug samo prema PayPal-u, odnosno trećem pružatelju usluga plaćanja kojeg je PayPala koristio, s učinkom podmirenja obveze. Međutim, čak i u slučaju ustupanja potraživanja, Prodavatelj ostaje odgovoran za općenite upite Kupaca, kao npr. upite vezane za robu, vremenu isporuke, otpremi, povratu, reklamacijama, izjavama o jednostranom otkazu ugovora ili kreditima.
4.6 Prilikom odabira Ratepay načina plaćanja kojeg nudi Prodavatelj (npr. Ratepay faktura, Ratepay avansno plaćanje, Ratepay izravno terećenje, Ratepay plaćanje na rate), plaćanje se obrađuje putem trgovačkog društva Ratepay GmbH, Franklinstraße 28-29, 10587 Berlin (u nastavku: „Ratepay“) kojem Prodavatelj ustupa svoje potraživanje prema Kupcu. Koje Ratepay načine plaćanja Prodavatelj nudi, Kupac može vidjeti u Internet trgovini Prodavatelja. U tom slučaju Kupac može podmiriti dug samo prema Ratepay-u s učinkom podmirenja obveze. Međutim, čak i u slučaju ustupanja potraživanja, Prodavatelj ostaje odgovoran za općenite upite Kupaca, kao npr. upite vezane za robu, vremenu isporuke, otpremi, povratu, reklamacijama, izjavama o jednostranom otkazu ugovora ili kreditima. Na ostalo se primjenjuju Ratepay opći uvjeti plaćanja kojima se može pristupiti ovdje: https://www.ratepay.com/legal-payment-terms/.
4.7 Priliko odabira SOFORT načina plaćanja, plaćanje će se izvršiti putem pružatelja usluga plaćanja SOFORT GmbH, Theresienhöhe 12, 80339 München (u nastavku: „SOFORT“). Kako biste mogli platiti iznos računa putem SOFORT-a, Kupac mora raspolagati online bankovnim računom aktiviranim za sudjelovanje u SOFORT-u, legitimirati se na odgovarajući način tijekom procesa plaćanja i potvrditi nalog za plaćanje na SOFORT-u. SOFORT će odmah nakon toga provesti platnu transakciju i opteretiti bankovni račun Kupca. Više informacija o načinu plaćanja SOFORT Kupac može pronaći na internetu pod https://www.klarna.com/sofort/.
4.8 Prilikom odabira ponuđenog načina plaćanja putem usluge plaćanja Stripe, plaćanje se obrađuje putem pružatelja usluga plaćanja Stripe Payments Europe Ltd., 1 Grand Canal Street Lower, Grand Canal Dock, Dublin, Irska (u nastavku: „Stripe“). Pojedinačni načini plaćanja koji se nude putem Stripe-a će Kupcu biti vidljivi u Internet trgovini Prodavatelja. Za obradu plaćanja, Stripe se može koristiti drugim pružateljima usluga plaćanja za koje mogu vrijediti posebni uvjeti plaćanja na koje će se Kupac po potrebi posebno uputiti. Više informacija o Stripe-u je moguće pronaći online na https://stripe.com/de.
4.9 Prilikom odabira načina plaćanja kreditnom karticom putem usluge Stripe, iznos računa dospijeva odmah sklapanjem ugovora. Plaćanje se obrađuje putem pružatelja usluga plaćanja Stripe. Stripe zadržava pravo da provede provjeru boniteta i kreditne sposobnosti te odbiti ovaj način plaćanja ako provjera pokaže negativan bonitet i kreditnu sposobnost.
4.10 Prilikom odabira ponuđenog načina plaćanja putem usluge plaćanja Klarna plaćanje se obrađuje putem Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Švedska (u nastavku „Klarna“). Više informacija kao i odgovarajuće uvjete Klarna-e možete pronaći pod podacima o plaćanju Prodavatelja, koje možete pogledati ovdje: https://www.flaschenland.de/zahlungsarten.html.
5) Uvjeti isporuke i otpreme
5.1 Ako Prodavatelj ponudi isporuku robe, isporuka će se izvršiti unutar područja isporuke koje je odredio Prodavatelj, na adresu dostave koju je odredio Kupac, osim ako nije drugačije ugovoreno. Prilikom obrade transakcije, odlučujuća je adresa dostave navedena u obradi narudžbe Prodavatelja.
5.2 Za robu koju isporučuje špediter (otpremnik), isporuka se vrši „uz pločnik“, odnosno na javni pločnik najbliži adresi isporuke, pod uvjetom da ništa drugo ne proizlazi iz podataka o otpremi u Internetskoj trgovini Prodavatelja, odnosno ako ništa drugo nije ugovoreno.
5.3 Ako isporuka robe ne uspije iz razloga za koje je odgovoran Kupac, Kupac će snositi razumne troškove koje zbog toga nastanu Prodavatelju. Ovo se ne odnosi se troškove isporuke ako je Kupac učinkovito iskoristiti pravo na jednostrani otkaz ugovora. Za troškove povrata u slučaju učinkovitog iskorištavanja prava na jednostrani otkaz ugovora od strane Kupca, vrijede pravila o jednostranom otkazu ugovora navedena u uputama o jednostranom otkazu ugovora Prodavatelja.
5.4 Ako Kupac djeluje kao trgovac, rizik slučajne propasti ili oštećenja robe prelazi na Kupca čim Prodavatelj preda robu špediteru, prijevozniku ili drugoj fizičkoj ili pravnoj osobi koja je zadužena za isporuku robe. Ako Kupac djeluje kao potrošač, rizik slučajne propasti ili oštećenja robe prelazi na potrošača u trenutku kada je njemu ili osobi koju je on naveo, a koja nije špediter, prijevoznik ili druga fizička ili pravna osoba koja je zadužena za isporuku robe, roba predana u posjed. Iznimno, rizik slučajne propasti ili oštećenja robe prelazi na Kupca koji djeluje kao potrošač čim Prodavatelj preda robu u posjed špediteru, prijevozniku ili drugoj fizičkoj ili pravnoj osobi koja je zadužena za isporuku i dostavu robe, ako Kupac sam odabere špeditera, prijevoznika ili drugu fizičku ili pravnu osobu koja je zadužena za isporuku i dostavu robe i ako Prodavatelj Kupcu tu fizičku ili pravnu osobu koja je zadužena za isporuku i dostavu robe nije prethodno imenovao.
5.5 Prodavatelj zadržava pravo da u slučaju nepravilne ili neuredne opskrbe od strane svojih opskrbljivača raskine ugovor. Ovo se odnosi samo na slučajeve u kojima Prodavatelj nije odgovoran za neurednu opskrbu od strane svojih opskrbljivača i kada je Prodavatelj uložio dužnu pažnju i sklopio zamjenski posao s drugim opskrbljivačem. Prodavatelj će uložiti sve napore da robu nabavi. U slučaju nedostupnosti ili samo djelomične dostupnosti robe, Kupac će biti odmah obaviješten, a protučinidba će biti vraćena bez odgode.
5.6 Ako Prodavatelj ponudi robu na preuzimanje, Kupac može preuzeti robu na adresi i unutar radnog vremena navedenih od strane Prodavatelja. U ovom slučaju nema troškova isporuke.
5.7 Vaučeri se Kupcu stavljaju na raspolaganje na sljedeći način:
- putem Downloada;
- putem e-pošte; i
- putem pošte.
6) Pridržaj prava vlasništva
6.1 U odnosu na potrošače, Prodavatelj pridržava pravo vlasništva i poslije predaje stvari Kupcu dok Kupac ne isplati cijenu u potpunosti.
6.2 U odnosu na trgovce, Prodavatelj pridržava pravo vlasništva nad isporučenom robom do potpunog namirenje svih potraživanja proizašlih iz njihovog međusobnog tekućeg poslovnog odnosa.
6.3 Ako Kupac djeluje kao trgovac, on je ovlašten za daljnju prodaju robe koja podliježe pridržaju prava vlasništva u sklopu svog redovnom poslovanju. Sva potraživanja prema trećim osobama, koja nastanu kao posljedica takve daljnje prodaje, Kupac unaprijed ustupa Prodavatelju u iznosu vrijednost fakture (uključujući PDV). Ovo ustupanje se primjenjuje bez obzira je li pridržana roba prodana bez daljnje obrade ili nakon daljnje obrade. Kupac ostaje ovlašten naplatiti potraživanje i nakon ustupanja, ali ovlaštenje Prodavatelja da sam naplati potraživanja ostaje nepromijenjeno. Prodavatelj neće, međutim, naplatiti navedena potraživanja sve dok Kupac uredno ispunjava svoje obveze plaćanja prema Prodavatelju, ne kasni u plaćanju i nema prijave za otvaranje stečajnog postupka.
7) Odgovornost za nedostatke
Osim ako ovdje nije drugačije navedeno, primjenjivat će se zakonske odredbe o odgovornosti za materijalne nedostatke. Za ugovore o isporuci robe se ovdje ugovara sljedeće:
7.1 Ako Kupac djeluje kao trgovac,
- Prodavatelju pripada izbor načina otklanjanja nedostatka;
- ako se radi o novoj robi, Kupac može postavljati zahtjeve po osnovi materijalnih nedostataka u roku godine dana od dana isporuke robe;
- ako se radi o rabljenoj robi, prava i zahtjevi po osnovi materijalnih nedostataka su isključeni; i
- ako je u okviru odgovornosti za nedostatke izvršena zamjenska isporuka, rok za postavljanje zahtjeva po osnovi materijalnih nedostataka ne počinje teći iznova.
7.2 Ako Kupac djeluje kao potrošač, za ugovore o isporuci rabljene robe vrijedi sljedeće: rok za postavljanje zahtjeva po osnovi materijalnih nedostataka je godinu dana od isporuke robe, ako su to ugovorne strane izričito i zasebno ugovorile.
7.3 Gore navedena ograničenja odgovornosti i skraćeni rokovi ne primjenjuju se:
- na zahtjeve za naknadu štete i nadoknadu troškova koje postavlja Kupac;
- u slučaju da je Prodavatelj prijevarom prešutio nedostatak;
- za robu koja se u skladu s njenim uobičajenim načinom uporabe koristila za građevinu i tako se uzrokovala njena neispravnost; i
- ako prema potrebi postoji obveza Prodavatelja da pruži ažuriranja za digitalne proizvode, u slučaju ugovora o isporuci robe sa digitalnim elementima.
7.4 Osim toga, za trgovce se primjenjuju zakonski rokovi za bilo koje postojeće zakonsko pravo na regres.
7.5 Kupac koji djeluje kao trgovac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja bez odgađanja, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
7.6 Ako Kupac nastupa kao potrošač, zamoljen je da isporučenu robu koja ima evidentna oštećenja uzrokovana transportom reklamira kod proizvođača i da o tome obavijesti Prodavatelja. Ako se Kupac toga ne pridržava, to neće imati učinka na njegove zakonske ili ugovorne zahtjeve za nedostatke.
8) Odgovornost za naknadu štete
Prodavatelj odgovara Kupcu za sve zahtjeve za naknadu štete i kako slijedi:
8.1 Prodavatelj po bilo kojoj pravnoj osnovi odgovara za štetu
- u slučaju namjere ili grube nepažnje;
- u slučaju namjerno ili nepažnjom uzrokovane povrede života, tijela ili zdravlja;
- na temelju jamstvene izjave, osim ako nije nešto drugačije ugovoreno.
8.2 Ako Prodavatelj zbog grube nepažnje prekrši bitnu ugovornu obvezu, odgovornost će biti ograničena na štetu koja je predvidljiva i tipična za određenu vrstu ugovora. Bitne ugovorne obveze su obveze koje Prodavatelj mora ispuniti kako bi se ispunila svrha ugovora, čije ispunjenje je potrebno za pravilno izvršenje ugovora i na čije ispunjenje se Kupac može redovito osloniti.
8.3 U drugim slučajevima je isključena odgovornost za štetu Prodavatelja.
8.4 Gore navedene odredbe također se primjenjuju u odnosu na jamstvo Prodavatelja za svoje zastupnike i pravne zastupnike.
9) Posebni uvjeti za obradu robe prema posebnim specifikacijama kupca
9.1 Ako iz sadržaja ugovora proizlazi da je Prodavatelj Kupcu pored isporuke robe dužan također i obraditi robu prema specifikacijama Kupca, Kupac je dužan Prodavatelju staviti na raspolaganje sav sadržaj i materijal potreban za obradu, kao što su tekst, slike ili grafike u određenim formatima koje Prodavatelj traži i omogućiti mu za to potrebna prava korištenja. Kupac je isključivo odgovoran za pribavljanje i stjecanje prava tih sadržaja. Kupac izjavljuje i preuzima odgovornost da ima pravo iskorištavati sadržaj koji je prepustio Prodavatelju. Kupac je odgovoran i posebno vodi brigu o tome, da se ne krše nikakva prava trećih strana, posebice autorska prava, prava industrijskog vlasništva i osobna prava.
9.2 Kupac oslobađa Prodavatelja od zahtjeva trećih strana koje bi one mogle postaviti Prodavatelju vezano za kršenje njihovih prava zbog ugovorenog korištenje Kupčevog sadržaja od strane Prodavatelja. Kupac također preuzima troškove pravne obrane uključujući sve sudske i odvjetničke troškove u propisanoj visini. Ovo se ne primjenjuje ako Kupac nije odgovoran za navedeno kršenje. U slučaju reklamacije od strane trećih osoba, Kupac je dužan Prodavatelju odmah, istinito i potpuno staviti na raspolaganje i pružiti sve informacije potrebne za provjeru navedenih tvrdnji i obranu.
9.3 Prodavatelj pridržava pravo odbiti naloge obrade ako sadržaj koji je Kupac dao u tu svrhu krši zakonske zabrane ili vrijeđa dobre običaje. To se posebno odnosi na sadržaje koji su protuustavni, rasistički, ksenofobični, diskriminirajući, uvredljivi, općenito štetni za mlade i/ili veličaju i potiču na nasilje.
10) Korištenje promotivnih vaučera
10.1 Promotivne vaučere s određenim razdobljem valjanosti Prodavatelj izdaje u sklopu svojih promotivnih akcija besplatno zbog čega ih Kupci ne mogu kupiti (u nastavku: „Promotivni vaučeri“) te se oni mogu iskoristiti samo u Internet trgovini Prodavatelja u određenom, navedenom vremenskom razdoblju.
10.2 Pojedinačni proizvodi mogu biti isključeni iz promotivnih akcija, ako takvo odgovarajuće ograničenje proizlazi iz sadržaja Promotivnog vaučera.
10.3 Promotivni vaučeri se mogu iskoristiti samo prije zaključenja postupka narudžbe. Naknadno unošenje nije moguće.
10.4 U jednoj narudžbi se može iskoristiti samo jedan Promotivni vaučer.
10.5 Vrijednost naručene robe mora biti minimalno jednaka iznosu Promotivnog vaučera. Prodavatelj neće isplaćivati razliku.
10.6 Ako vrijednost Promotivnog vaučera nije dovoljna da u cijelosti pokrije vrijednost narudžbe, razlika se može podmiriti plaćanjem na bilo koji od Prodavatelja ponuđeni način plaćanja.
10.7 Vrijednost Promotivnog vaučera ne može biti isplaćena u gotovini niti se njome mogu umanjiti kamate.
10.8 Promotivni vaučer neće biti vraćen ako Kupac iskoristi Promotivni vaučer i s njime u cijelosti ili djelomično plaćenu robu zatim vrati u okviru svog prava na jednostrani raskid ugovora.
10.9 Promotivni vaučer mogu koristiti samo određene osobe na koje Promotivni vaučer glasi. Prijenos Promotivnog vaučera trećim osobama je isključen. Prodavatelj ima pravo, ali nije obvezan, provjeriti pravo imatelja Promotivnog vaučera na njegovo korištenje.
11) Korištenje poklon vaučera
11.1 Poklon vaučeri koji se mogu kupiti putem Internet trgovineProdavatelja (u nastavku: „Poklon vaučeri“) mogu se iskoristiti samo u Internet trgovini Prodavatelja, osim ako nije drugačije navedeno u Poklon vaučeru.
11.2 Poklon vaučeri, kao i preostali iznosi na Poklon vaučerima, vrijede do isteka treće godine od godine kupnje Poklon vaučera. Preostali iznos na Poklon vaučeru bit će odobren Kupcu do datuma njegova isteka.
11.3 Poklon vaučeri se mogu iskoristiti samo prije zaključenja postupka narudžbe. Naknadno unošenje nije moguće.
11.4 U jednoj narudžbi se može iskoristiti samo jedan Poklon vaučer.
11.5 Poklon vaučeri se mogu koristiti samo za kupnju robe, a ne i za kupnju drugih Poklon vaučera.
11.6 Ako vrijednost Poklon vaučera nije dovoljna da u cijelosti pokrije vrijednost narudžbe, razlika se može podmiriti plaćanjem na bilo koji od Prodavatelja ponuđeni način plaćanja.
11.7 Vrijednost Poklon vaučera ne može biti isplaćena u gotovini niti se njome mogu umanjiti kamate.
11.8 Poklon vaučer mogu koristiti samo određene osobe na koje Poklon vaučer glasi. Prijenos Poklon vaučera trećim osobama je isključen. Prodavatelj ima pravo, ali nije obvezan, provjeriti pravo imatelja Poklon vaučera na njegovo korištenje.
12) Mjerodavno pravo
12.1 Pravo Savezne Republike Njemačke primjenjuje se na sve pravne odnose između ugovornih strana uz isključenje zakona i konvencija koji reguliraju međunarodnu prodaju robe. Za potrošače se ovaj izbor prava primjenjuje samo u onoj mjeri u kojoj to dozvoljavaju prisilne odredbe zakona zemlje u kojoj potrošač ima svoje uobičajeno boravište, s obzirom da potrošač koji ima boravište u RH ne može biti lišen zaštite na koju ima pravo po Zakonu o zaštiti potrošača i drugim zakonima u RH kojima se štite potrošači.
12.2 Nadalje, izbor prava u odnosu na zakonsko pravo na jednostrani raskid ugovora ne primjenjuje se za potrošače koji u trenutku sklapanja ugovora nisu državljani država članica Europske unije i čije je jedino mjesto prebivališta i adresa dostave izvan Europske unije u trenutku sklapanja ugovora.
13) Nadležnost
Ako Kupac djeluje kao potrošač, za sve sporove koji proizlaze iz ovog ugovora je nadležan sud na kojem se nalazi prebivalište potrošača.
Ako Kupac djeluje kao trgovac ili pravna osoba javnog prava, za sve sporove koji proizlaze iz ovog ugovora je isključivo nadležan sud na kojem se nalazi sjedište Prodavatelja. Prodavatelj je u gore navedenim slučajevima ovlašten priznati nadležnost suda na kojem se nalazi sjedište Kupca.
14) Kodeks ponašanja
- Prodavatelj primjenjuje smjernice za „Google Customer Reviews“, koji su dostupni nahttps://support.google.com/merchants/topic/7095697?sjid=15307277208476735464-EU.
- Prodavatelj primjenjuje kriterije kvalitete „Trusted Shops“, koji su dostupni na https://www.trustedshops.com/tsdocument/TS_QUALITY_CRITERIA_en.pdf.
15) Alternativno rješavanje sporova
15.1 Komisija Europske unije nudi platformu za online rješavanje sporova koja služi kao kontaktna točka za izvansudsko rješavanje sporova iz potrošačkih ugovora sklopljenih putem interneta, tj. sporova vezanih uz ugovorne obveze koje proizlaze iz ugovora o online prodaji ili uslugama između Potrošača s prebivalištem u Europskoj uniji i trgovaca s poslovnim nastanom u Europskoj uniji.
Navedena platforma je interaktivna internetska stranica dostupna na svim službenim jezicima institucija Europske unije, a može joj se pristupiti elektroničkim putem na sljedećem linku: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
15.2 Prodavatelj nije dužan sudjelovati u postupcima alternativnog rješavanja potrošačkih sporova pred bilo kojim tijelom za alternativno rješavanje potrošačkih sporova koje je nadležno za Potrošače.